teamplockepinn

Spark i arslet!

Publicerad 2013-01-08 19:16:00 i Träning,

Sa till Karin idag att jag inte behöver pepp utan mer en spark i arslet så jag tar mig i kragen och ger mig ut och springer eller åtminstonde kommer igång mä träningen på nått vis! Karin va snäll nog att ge mig 2 virituella sparkar! Så nu tog jag tag i mig själv och mitt lata arsle och stack ut å sprang! Kändes faktiskt bättre än jag vågat trp!  Även om det va lite tungt vid ca 2-2,5km. Men farten måste ju självklart förbättras VÄLDIGT mycket, men det va ju första löprundan sen tjejmilen så jag får väl släppa kraven på mig själv lite iaf :)
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-01-08 21:22:59

Haha! Vad duktig du är :) Vad snyggt du har gjort på bloggen förresten :)

Svar: Tack :) vart lite mer jag nu :)
Therese Blomqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela