teamplockepinn

Sen kväll

Publicerad 2013-01-16 23:32:36 i Allmänt, Träning,

Idag jobbade Fredrik över så Gunilla kom å hjälpte mig lite så jag kunde gå ut med hundarna i lugn å ro medans hon nattade Novali. Novali hade dock helt andra planer... Klockan 22 fick jag henne å somna.. Min plan va att både ta ett trickpass med hundarna och så min egen träning på bandet efter Novali somnat, det va bara att lägga ner att hinna allt det! Jag tänkte att min träning får jag inte tumma på jag har bestämt varannan dag och börjar jag fuska vet jag hur lätt det blir en dag till osv.. Hundarna kan få en dags vila från hjärngympan. Jag var ändå för trött och grinig för att sätta mig med nått sånt det hade bara blivit fel! Då äre bättre låta bli har jag lärt mig :)
Så upp på bandet å kämpa på i mina 40min! Det va TUNGT!!! Å jag hade tänkt spela wii under tiden (tiden går som mycket fortare då) men det vägrade självklart att fungera, i 25min krångla jag med det samtidigt som jag gick på bandet! Sen lessna jag och slog över på tv'n och kollade på Scrubs istället!
Nu vill jag bara sova, fast en skön dusch först såklart! :) I morgon fyller Fredrik år så då ska man upp tidigt oxå, det roliga är att Novali ville oxå upp å gratta pappa sin... Blir spännande att få upp henne i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela