teamplockepinn

Hundträning del 7

Publicerad 2013-01-19 20:51:51 i Foto, Hundarna,

Körde ett pass med hundarna idag igen och idag var det bara positiva tecken jag såg från de 3 godingarna! Jag utmanade dom alla litegrann.
Sid va idag helt mä och inga funderingar alls på vad som skulle göras! Den lilla utmaningen jag gjorde för dagen bekom onom inte alls. Han behöver nu utmanas mer känner jag för att komma framåt, men jag ville ha en stabil omgång med honom med tanke på hur han var förra passet :)
Manco var det heller inga som helst tveksamheter på, så lite smått började jag utmana honom, man får ta det försiktigt med han eftersom han lätt går upp i stress. Men lite försiktigt tror jag han kommer fatta detta!
Gina börjar nu fatta min extra utmaning bra (den jag precis började med på Manco) och det känns som vi får utmana henne mer nästa pass och jag har en ide hur :) Hon har ett härligt lugn och det gör henne väldigt rolig att träna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela