teamplockepinn

Hundträning del 6

Publicerad 2013-01-18 21:53:11 i Foto, Hundarna,

Ikväll var det dax för ytterligare ett pass med trickträning för hundarna. Idag vare blandat resultat om jag säger så :)
 
Sid hade idag lämnat hjärnan nån annanstans tror jag.. I början fatta han ingenting! Men det är väl så det kommer lite bakslag ibland. Han kom iaf igång och på slutet var han där han var sist.
Manco Va helt mä på noterna idag, ibland slåre bakut i skallen på han å han har en tendens att stå som en ostkrok, men han gjorde ändå framsteg idag tycker jag!
Gina är grymt duktig! Hon har sten koll på det vi gör nu så jag började utmana henne ytterligare och det snappade hon oxå. Hon kan va så kul att träna ibland!!
 
Efteråt fick alla 3 gå på bandet, lite olika länge. Sid bara 10min (han får ju inte gå mer än), Manco gick ca 18min och Gina 12,5min. Manco och Gina gick sen oxå övningarna ute. Nu va faktiskt Gina riktigt lugn även där, hon har ju en tendens att ska göra allt i 320km/h.. Men inte idag :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela