teamplockepinn

Tisdagen

Publicerad 2013-02-27 10:33:18 i Novali,

Igår fick Novali vara hemma från dagis för hon hade tid hos tandläkaren klockan 10. Det gick jättebra och gumman skötte sig fint! Nästa besök blir om 1 år ungefär.
På eftermiddagen efter att vi tagit en långpromenad med hundarna så for vi in till stan lite tidigare så vi hann ta en liten fika innan dansen. Det är så mysigt att göra sånt ihop, bara hon och jag! Tyvärr kunde jag inte ta nått kort denna gång för jag hade slut på batteri i mobilen, men jag har en bild från förra gången vi var där.
 
 
Hon är så rolig oxå, när vi satt där igår så hade vi tagit samma fika som förra gången (som på bilden) en stor chokladboll att dela på. Man får dom i de där blommiga glasen. Då säger hon "förra gången vi var här fick vi ett rosa glas", igår hade vi ett blått (eller grönt, jag minns inte...). Och nu när jag ser bilden så inser jag ju att hon hade rätt! Hur tusan kommer man ihåg en sån sak?? Jag tror verkligen hon tog med sig allt mitt minne ut när hon föddes :)
Efter fikat så var det dax för dansen igen och det är fortfarande lika populärt hos henne! Hon skiner som en sol hela tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela