teamplockepinn

Snilleblixt

Publicerad 2013-02-15 11:51:04 i Allmänt,

Igår for jag in till stan en sväng mitt på dagen. Jag behövde prova burar åt Sid då jag tittar på blocket efter en stålbur åt honom och jag va osäker på vilken storlek va skulle leta efter. Har en som är 77lång åt Gina, men den är i minsta laget även åt henne så större förstod jag vi behövde. Så jag ville se skillnaden på de som var 92 långa och de som va 107 långa. Men jag hann bara in på granngården för att vara övertygad om att 92'an räcker gott och väl! I den som var 107 skulle jag få in alla hundarna nästan (vet dock inte hur populärt det hade vart hos hundarna..). Men Sid fick prova för säkerhetsskull och den som va 92 kändes perfekt! Så nu får jag hålla utkik på blocket, känns onödigt att lägga så otroligt mycke pengar på en ny bur. Har sett en i Askersund (som jag ändå åker förbi på lördag) som jag ska ringa på sen.
 
När jag ändå va i stan hoppa jag in på Lidl oxå för att handla lite småsaker. Visste de hade lite saker Novali gillar och jag kände att nått litet kan hon få, det va ju ändå alla hjärtans dag :) Jag hittade en söt rosa fleecefilt med ett stort Hello Kitty tryck på (hon fick en kudde med liknande tryck i början av veckan), den kändes perfekt åt henne. Sen köpte jag en blombukett åt Fredrik, han fick ju sen oxå nybakade muffins så jag tyckte det räckte! 
Sen hittade jag en alla hjärtans dag present åt mig själv! En slags sprits som man även kan göra småkakor med, har ändå velat ha en sån ett tag så nu passa jag på! Eftersom jag vid detta laget har lärt känna min sambo rätt väl så visste jag att vill jag ha nån present denna dag (bortsett från 30minuters sovmorgon då!) så får jag ta å köpa den själv! Så det gjorde jag :) Hade tänkt testa den redan vid muffinsbaket, men glasyren var nog lite för lös för att funka i den så min gamla hederliga sprits (mammas gamla) fick duga!
 
Min nya kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela