teamplockepinn

Fredag

Publicerad 2013-02-02 23:40:50 i Foto, Novali,

Jag och Novali började dagen med att åka till Skövde. Först behövde vi titta efter nån söt klänning till henne som skulle passa bra till dansskolan och sen skulle vi möte Therese och Linda (med barn såklart) på Stellas vid klockan 12. Vi hittade en super söt klänning på HM (lägger ut bilder sen) som faktiskt bara var andra butiken vi kollade i, kändes som vi hade stor portion tur där :) 
När vi kom till Stellas hade de andra gått in redan så vi försökte skynda efter. Men Novali verkade inte speciellt intresserad att leka med Maja till att börja med så mamma fick allt klättra runt lite först :) Sen fick vi även en för oss helt främmande tjej med oss runt. Jag tror hon bara hade bestämt sig för att vi verkade trevliga och att hon skulle leka med Novali. Det kändes inte som Novali var lika övertygad om den saken :) Den här tjejen försökte ta Novalis hand och dra med henne på saker, men Novali slingra sig mest :) Iaf tills de hittade den stora uppblåsta rutchkanan, där hade de ett gemensamt intresse :) Sen kom den här tjejen fram till mig och tog mig i handen och sa att hon behövde kissa... Jag vart lite ställd först, men kom fram till att det va bäst vi letade upp tjejens mamma! Men så snart hon var klar så var hon efter oss igen, t.o.m när vi tänkte sätta oss och äta var hon mä till bordet... Tack å lov bestämde sig hennes föräldrar för att fara hem då så jag och Novali fick äta i lugn å ro :) 
Precis innan Therese och Linda skulle fara hem då började Novali och Maja leka, lagom typiskt :) Men det blir väl fler tillfällen! 
 
På kvällen testade vi att göra egna piroger hemma det vart faktiskt riktigt gott och enkelt! Kommer helt klart göras fler gånger :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela