teamplockepinn

Presentkort

Publicerad 2013-02-14 09:43:28 i Allmänt,

Igår löste vi äntligen in superpresentkortet vi valde som pris när jag lyckades skrapa fram vinsten på miljonlotteriet. Det fanns inget annat vettigt alternativ att ta, detta fick man ju iaf välja hur mycket pengar man la på var butik! Vi hade sen tidigare bestämt att lägga 1000-1500:- på Siba så vi kunde köpa en ny kaffebryggare, men nu gjorde vi en kik på deras sida precis innan vi valde och det var tur! De hade ju helt plötsligt slutat sälja den kaffebryggaren vi har bestämt oss för... Dålig stil tycker jag ;) Och ingen av de andra affärerna man har att välja mellan hade den bryggaren heller... Så där gick den planen i rök! 
Vi valde då istället att lägga 1200:- på granngården, hundmat är ju inte gratis! :) Sen la vi 300:- på HM, där hittar jag alltid nått jag gillar till mig eller Novali! Resten av pengarna hamnade på Stadium! Det känns spontant som att jag skulle kunna spendera hur mycket som helst i den butiken, älskar verkligen sånna kläder. Och nu behöver Fredrik en ny skidjacka oxå så då passa det väldigt bra! 
Så nu längtar man som tusan tills man får åka å handla! En lyxupplevelse att slippa tömma plånboken samtidigt! :)
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-19 15:16:29

Hej Jag funderar på ett sån't presentkort också. Finns inte nå't prisvärt att hämta på Miljonlotteriet f.ö. Men funkarde det bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela