teamplockepinn

PW?

Publicerad 2013-01-08 13:44:00 i Träning,

Hade behövt träna ordentligt men tiden räcker inte alltid till med allt annat som måste göras... Jag orkar inte springa med 3 hundar när min vanliga skogsslinga är för isig, bara där jag kan ha dom lösa hela tiden. Och gå på bandet fanns det inte tid till eftersom hundarna då inte får göra nått... Så jag tänkte att jag tar en rask promenad mes hundarna istället. Men va mycket svårare det är att hålla tempot när man går ute! Det blir inte i närheten av lika effektiv träning :( Men det får duga för nu! Det måste väl ändå räknas som ett träningspass, eller? Gör det inte det börjar mina 100 träningspass detta år bli ett jobbigt mål :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-01-08 14:55:31

Haha du går typ lika fort som jag springer... All träning är ju individuell så var det jobbigt så är det klart du ska räkna det som träning :) All motion som blir av är dessutom bättre än den träning som inte blir av :)

Svar: Haha :) Jag vart väl kanske lite varm iaf :) Men det får fan räknas som tränings början, har ju faktiskt inte sprungit en vända sen tjejmilen så en lång promis i halvraskt tempo får räknas :)
Therese Blomqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela