teamplockepinn

Hundträning del 5

Publicerad 2013-01-17 13:45:01 i Foto, Hundarna,

Har precis kört lite trick träning med hundarna igen och det går framåt! Kör alla 2vändor så får de vila lite mellan. Andra vändan försvårade jag det lite för dom idag.
Sid fattar konceptet och idag var stabiliteten bättre. Från början på vända 2 när jag försvårat det lite hade han svårt att komma igång å förstod inte riktigt, men det tog inte lång tid innan poletten trilla ner :) Det går helt klart framåt!
Manco imponerar på mig speciellt eftersom han inte är lika lätt tränad som de andra två :) Men han har greppat det hela och att jag försvårade det lite bekom honom inte alls, han har en tendens att fuska lite, det måste vi jobba på!
Gina jag vad ska jag säga, tjejen är grym! Hon börjar redan visa exakt vad jag är ute efter! Vart tom nästan bättre vid "försvårningen"! Tror inte det är långt kvar innan hon klarar detta som mitt mål är! Duktiga tjej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela