teamplockepinn

Effektiv kväll

Publicerad 2013-01-22 16:20:09 i Allmänt, Hundarna,

Igår hade jag lite planer vad jag ville göra när Novali somnat, men eftersom Fredrik skulle på dykkurs så hade jag inga större förhoppningar att få göra ens hälften.. Alltid när man har massa man vill göra så ska Novali inte sova, slår som aldrig fel! Men igår va hon supersnäll och somnade strax efter 20, vilket är imponerande för att va henne :) 
Jag började med att låta hundarna gå varsin vända på bandet och sen fick Gina och Manco gå på banan på altan oxå. När de va klara så hoppa jag själv upp på bandet och masa på i 45min! Medans jag varvade ner så fick Manco och Gina massage. 
Så de timmarna vart väldigt väl använda och det kändes riktigt bra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela