teamplockepinn

Skidpremiär

Publicerad 2013-02-03 12:19:09 i Foto, Novali,

Igår for vi sten Stenkällegården för att Novali skulle få prova på att åka slalom. Det är ju en fjällresa inplanerad i mars så det kan ju vara bra om hon har testat det innan. Sen behövde Fredrik ändå lämna en dator till han som har den anläggningen så vi slog två flugor i en smäll. 
Novali tyckte det var en riktigt succe! Liften var tydligen roligast, men hon var väldigt road av allt :) Att åka mellan pappas ben var roligare än att åka själv när pappa höll henne i ett snöre. Tror det hade å göra med att när hon åkte med pappa gick det ju fortare :) Själv stod jag tryggt vid sidan av backen med min kamera och förevigade detta ögonblick!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inne i värmestugan och tinar upp lite :)
 
 
Måste bara säga att jag har blivit sjukt kräsen sen jag fick mitt nya objektiv, tycker alla andra bilder blir skit dåliga. Ingen skärpa och dåligt fokus! De 7 sista bilderna är tagna med det nya objektivet, jag tycker det är en tydlig skillnad! Måste helt enkelt spara ihop till ett liknande med mer zoom i!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-02-03 15:28:32

Jo men det syns lite skillnad när du har bilderna så man kan jämföra. Annars hade jag ju aldrig sett det :) Du får väl redigera lite annars, det är ju kul :)

Svar: Jag gör redan det, men just själva kvaliteten på bilderna är så stor skillnad! Måste spara till ett nytt objektiv :)
Therese Blomqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela