teamplockepinn

Dålig karaktär!

Publicerad 2013-02-19 13:51:17 i Allmänt,

Tog mig en långpromenad med hundarna mitt på dagen idag. Eller så jättelång va den kanske inte, men vi var iaf ute i över en timme. Grymt jobbigt var det att pulsa i ca 1dm snö hela tiden, stundvis fick jag oxå krypa fram!!! Gick på en smal stig där snön tyngt ner alla träd att den enda öppningen va de sista 60cm innan backen... Hundarna tittade aningen förvånat på mig när jag kröp fram. 
 
Detta är alltså vägen där jag brukar löpträna, det känns rätt avlägset just nu... Får hålla mig till de tråkiga vägarna!
 
När vi kom hem så fick jag för mig att jag skulle baka en kaka, men jag saknade lite saker så jag for upp till den lilla butiken vi har här i Lugnås. Sen när jag kom hem så var mitt baksug som bortblåst.. Det har till viss del att göra med att jag då insåg att jag ändå inte hade ägg hemma så det räckte. Och eftersom min karaktär är så underbart bra så klarar jag ju inte av att ha en chokladkaka liggandes, så jag moffa i mig den istället. Det var gott, fast kanske inte så bra... 
 
Nu ska jag bara sörpla i mig sista dropparna kaffe sen ska jag hämta lilla jänta på dagis. Hoppas och ber till någon högre makt att hon är på bättre humör idag!! Hon har ju dans i em oxå, det kanske gör det bättre (eller sämre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela