teamplockepinn

Påsk i Iggesund

Publicerad 2013-04-02 21:15:38 i Allmänt, Foto, Novali,

Har hamnat lite på efterkälke i bloggen så det får bli en sammanfattning nu av påskhelgen. Jag och Novali for upp till Omma och Mats i torsdags. Vi hade tydligen tur för det hade vart 2 trafikolyckor mellan Gävle och Tönnebro, men det märkte vi inget av.
Efter att ha hämtat oss efter chocken över hur mycket snö det va kvar där uppe så ägnade vi helgen åt att äta god mat och umgås med släkten :) 
Var lite orolig att Novali skulle vara väldigt mammig och allmänt rastlös, men det gick riktigt bra! På fredagen fick jag t.o.m ge mig ut och springa en vända. Tog en tur runt Iggesund som vart 6,3km.
Sen fick Novali leka en stund med Teo på fredagen och på lördagen kom Kattis med hela familjen på middag så då fick hon oxå umgås lite med jämnåriga. Och på söndagen fick hon leka nån timme med Joel. Annette med familj hade bjudit hem farmor på middag så jag passade på att bjuda in mig själv så jag fick träffa farmor lite oxå, va alldeles för längesen sist!! 
På söndagen så firades Novali lite i förskott oxå så den dagen var riktigt lyckad för henne :) 
När vi skulle fara hem på måndag förmiddag så frågade Omma och Mats Novali om hon kom tebax till sommaren och hälsade på, då svarar Novali att så länge skulle hon då inte vänta :) Söt tjejen! 
 
Snö chocken! Men Novali stor gillade Mats fina koja :)
 
 
 
Påskägg's ätande barn :)
 
Lycklig flicka hittade ett paket i snökojan :)
 
Dax för provåkning!
 
Oups! :)
 
 
 
 
Lek med Joel
 
 
Sarah, Farmor och Annette
 
 
 
Vi har haft en härlig helg och blivit rejält bortskämda! Tack alla inblandade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela