teamplockepinn

Det här ser BRA ut!!

Publicerad 2012-04-01 20:42:00 i Allmänt,

Ännu en seger för Brynäs, konstigt men det känns alltid EXTRA bra när det är mot Färjestad:) Nu 3-1 i matcher, de har nu chansen att avgöra på hemmaplan på tisdag, åh va jag hade velat vara där!!! Surt oxå när man vet man åker förbi där nån timme senare, men men man kan inte hinna allt :) Får hålla alla tummar vi har i bilen istället!
Jag börjar oxå känna mig frisk igen, tack å lov! Var uppe på klubben idag å tränade lite, tyvärr började det vräka ner nån snöblandad skit, så det blev väl inte så bra som jag önskat... Manco funka strålande, förutom några hjärnsläpp i slalom, men bra att få träna på det oxå! Gina va sådär, mycke rivningar annars funkar handlingen bra och frustrerande nog ligger hon hur still som helst i starten... Kommer man till tävling finns inte det mä på kartan, det ÄR frustrerande! Sid fick oxå köra lite, han fick testa en 6portars slalom nu helt utan bågar och han klara det! Mattes duktiga pojk <3 Sen vart det mest lite tunnlar och lite framåt sändande på smallhinder, vi ska ta det lugnt. Tidigast nästa år ska han starta i agility! Längtar tills han är så bra så vi kan börja valla igen, fast det lär bli spännande första vändan :p 

Näe nu ska jag nog ta å mysa ner mig i ett bad med ett glas vin bara för att...... JAG VILL :)
Ha det bra!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela