teamplockepinn

Mycket att göra!!

Publicerad 2011-05-31 23:29:16 i Allmänt,

Ja tiden bara rusar i väg, hade tänkt bli flitig med att uppdatera här, men det gick som vanligt med det:) Det har vart full fokus för våran del att få klart det gamla huset nu, i morgon ska det skrivas över på nya ägarna... Idag vart vi iaf äntligen klar med den sista städningen och jag lovar, jag tänker inte puttsa ett fönster till på LÄNGE!!!! Fy fasen va jag har svurit över dessa fönster, men nu är det klart:)
I morgon blir en händelserik dag, på morgonen ska jag till Komvux för att skriva in mig, här ska läsas iaf matte B, sen får vi se om det blir mer oxå:) Sen ska vi vara i Lidköping och skriva om huset vid 12tiden och sen på kvällen är det äntligen dax för lite agilityträning ihop med Alexandra:)) Måste komma på nån lösning med Gina... Jag känner verkligen att vi har kört fast:/  Sen behöver jag och Alexandra oxå planera inför agilityuppvisningen i Sjötorp på söndag, så att det blir nått som håller på mer än 2minuter:)
Fick idag veta att jag fått sommarjobb på elux oxå, så då vet man ju vad man ska göra i sommar:)
Med lille Sid går det bara bra, visst han hittar på bus och är allmänt olydig:) Men vi tycker om honom ändå:) Han har börja sova hela nätter och det tycker matte är väldigt bra:) Han har vart mä upp på klubben ett par ggr och har redan fått en kärlek till tunnlar:) Det "tränar" han iofs på hemma tillsammans med Novali:) Novali har en tunnel från IKEA och den tycker dom det är kul att leka i!
Nu måste jag nog hoppa i duschen, va faktiskt duktig och sprang 5km tillsammans med Manco förut. Kändes ganska bra denna gång faktiskt, det finns hopp om det:)
Avslutar med några bilder på det bästa som finns:)
Älskade Novali
Manco och Novali
Goa Gina
Bus Sid:)
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela