teamplockepinn

Träning

Publicerad 2011-06-02 16:38:40 i Agility,

Igår va en dag med mycke att göra! Jag skulle va på Komvux först vid halv 9, det gick sådär bra med små barn och valpar på morgonen:) Men men jag hann dit iaf och skriva in mig på matte B, funderar på att ringa och lägga till Engelska B och Biologi oxå...
När vi kom hem så va dom här och bytte frånluftvärme pumpen så vi hade inget vatten:/ Så jag packa ner Novali i vagnen och så tog vi en promenad med vovvarna:)
Vid halv 12 vare dax att fara till Lidköping för att skriva över huset på de nya ägarna och kunna betala av våra lån *skönt* visst känns det lite vemodigt, men det blir nog bäst såhär:)
På kvällen hade jag och Alexandra bestämt att vi skulle träna, vi träffades vid klockan 18 på klubben. Det blev en agilitybana att träna på med lite små lurigheter vi hittat på en hoppbana. Det vart en ganska bra och lurig bana. Manco gick väl som vanligt:) Gina går jäkligt bra handlingsmässigt, men det är dessa jäkla rivningar bara:/ Det konstiga är att hon blir bättre ju mer man kör så hon kan ju inte ha ont... Hon är en gåta min lilla tjej:)
Lille Sid fick bekanta sig med säcken för första gången:)
Titt ut:)
Det här va ju inga kontigheter:)
fjäskar för Alexandra:)
Go pojken:)
Goodiz tränar kontaktfält
Bus med matte:)
fina Goodiz!
/Therese

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-06-03 18:02:58

vilka fina bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela