teamplockepinn

Söndag

Publicerad 2011-06-05 23:13:39 i Allmänt,

Ja då vare min tur att skriva ett inlägg igen:)
Det har vart fullt upp här, eller ja.. Det har vart fiiiiint väder:) I fredags fyllde Fredriks yngste bror Per-Henrik år, så då bjöd vi på lite mat. Jag lyckade göra en god potatisgratäng, super nöjd med mig själv:)
På förmiddagen va Diana och Vilma här så att småtjejerna skulle få leka lite. Det gjorde de oxå, men det lät mest som det va bråk:) Dom skulle hela tiden ha det den andra hade:) Men dom hade nog lite skoj iaf:)
Novali och Sid i samspel:)
I går tog Fredrik med sig hundarna när han åkte till Daniel för att hjälpa honom med veden, så jag och Novali hade en mys dag:)
först körde Novali lite bobby car:)
sen vart det bad:)
lite fika
en trött Sid:)
På eftermiddagen åkte vi till stan och hitta en pool jag bara inte kunde låta bli att köpa:)
Idag har vi vart i Sjötorp och haft agilityuppvisning. Vi fick inte ihop så många, det vart bara jag, Alexandra och Maria... Som tur är har både jag och Alexandra ju 2 hundar var så dt vart iaf 5 hundar:) Men med våran suveräne speaker Fredrik Olsson så fick vi faktiskt till det rätt bra:)
Efteråt, fick Gina och Manco ta sig ett dopp i Göta kanal
Gina ÄLSKAR att bada:)
Sid kolla nyfiket på:)
Manco tog som vanligt bara ett snabbdopp, bada för nöjets skull är inget han sysslar med:)
Go gumman var mä:)
Nu laddar vi inför morgondagen då det är agilitytävlingar i Askersund!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela